آشنایی با نقش آبرنگ

مجموعه نقش آبرنگ از سال ۱۳۹۰ فعالیت خود را در شهر تاریخی و هنری اصفهان آغاز کرد و در ابتدا با طراحی های گرافیکی در زمینه طراحی انواع کاتالوگ ، بروشور ، آرم و لوگو و … توانست تا حدودی خود را در میان انبوه شرکت های طراحی مطرح سازد تا اینکه رفته رفته و با توجه به ضرورت تبلیغات و همچنین در راستای توسعه این مجموعه در سال ۱۳۹۶ با اخذ مجوز رسمی کانون آگهی و تبلیغات از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان به همین نام ( کانون آگهی و تبلیغات نقش آبرنگ) به شماره مجوز ۰۴۰۱۱۴۴۴ وارد عرصه جدیدی از تبلیغات حرفه ای گردید. درحال حاضر این مجموعه با بهره گیری از پرسنل و طراحان متخصص در زمینه تبلیغات،برندینگ،بازاریابی طراحی و چاپ ، مفتخر است تا بتواند با خلق ایده های نو و تازه ،ارائه خدمات یکپارچه با کیفیت و مقرون به صرفه و استفاده از مشاوره اساتید برجسته دانشگاهی نقش پر رنگ و البته هماهنگ در رونق کسب وکار شما مشتریان عزیز داشته باشد.

 

طراحی و چاپ کاتالوگ در اصفهان

کاتالوگ ها و بروشور ها برگه ها و یا کتابچه هایی هستند که برای توضیح کلیات و جزئیات یک محصول و یا یک خدمت یا آگاه سازی یک موضوع به کار می روند. طراحی و چاپ کاتالوگ و بروشور بسیار مهم است و تاثیر آن را بیشتر می کند. آژانس تبلیغاتی نقش آبرنگ در زمینه طراحی و چاپ کاتالوگ و بروشور در اصفهان می تواند به شما در اجرای هر چه بهتر تبلیغات گرافیکی از جمله طراحی و چاپ کاتالوگ و بروشور کمک کند.

طراحی کاتالوگ و بروشور

طراحی و چاپ کاتالوگ بهترین وسیله جهت ارائه اطلاعاتی مکتوب یا مصور است – طراحی کاتالوگ ابزاری برای بیان، آموزش و یا نحوه استفاده از یک دستگاه یا کالا می باشد و یا به عبارت دیگر، در طراحی و چاپ کاتالوگ در اصفهان بیشتر از آنکه جنبه تبلیغاتی آن مهم باشد، جنبه آموزشی آن مورد تاکید و توجه است. طراحی کاتالوگ نسبت به مقدار و نوع اطلاعات صورت می گیرد و تعداد صفحه هر چقدر هم که زیاد باشد، تاثیری در چارچوب و اصول طراحی کاتالوگ ندارد. کاتالوگ ها دارای انواع گسترده ای از شکل ها هستند.

انواع طراحی و چاپ کاتالوگ

ساده ترین نوع آن، یک برگه یک رو است. فرم های مفصل تر کاتالوگ ها نیز دارای جلد و تعداد صفحات زیاد هستند. همین طور انواع دیگری از طراحی و چاپ کاتالوگ ها هستند که دارای اشکال پیچیده ای هستند و در یک قالب جا می گیرند و هدف همه آن ها معرفی محصولات، خدمات، تاریخچه، دوره های آموزشی و رساندن اطلاعاتی به این شکل است. اما نکته ای که اکثرا به آن توجه نمی کنند، تفاوت بین کاتالوگ است – کاتالوگ وسیله ای برای بیان، آموزش و یا دستورالعمل استفاده از یک دستگاه یا کالا می باشد و یا به بیانی دیگر، در کاتالوگ بیشتر از آنکه جنبه تبلیغاتی آن مطرح باشد، جنبه آموزشی آن مورد تاکید و توجه است حال با توجه به نکته فوق، طراحی کاتالوگ نیز باید نسبت به هدف کاتالوگ صورت پذیرد تا علاوه بر انتقال آسان موضوع زیبایی خاص خود را نیز حفظ کند. برای فهم بهتر موضوع از نمونه کارهای طراحی و چاپ کاتالوگ های ما دیدن کنید.

کلمات کلیدی:

چاپ سررسید اختصاصی ۹۹

چاپ سررسید شیک ۹۹

چاپ سالنامه ۹۹

چاپ تقویم رومیزی اختصاصی ۹۹

تقویم رومیزی شیک ۹۹

سررسید و تقویم ۹۹

هدایای تبلیعاتی خاص


مشخصات

  • جهت مشاهده منبع اصلی این مطلب کلیک کنید
  • کلمات کلیدی منبع : کاتالوگ ,طراحی ,توجه ,تبلیغات ,بروشور ,اصفهان ,طراحی کاتالوگ ,تقویم رومیزی ,جنبه آموزشی ,مورد تاکید ,رومیزی اختصاصی ,تقویم رومیزی اختصاصی ,برای بیان، آموزش
  • در صورتی که این صفحه دارای محتوای مجرمانه است یا درخواست حذف آن را دارید لطفا گزارش دهید.

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

شب دربـارهـ هـنـر سلامت باش صحرا چت فرکتال هنر مرکز چاپ و طراحی گروه هنری چاپ نفیس اجاره ماشين در کيش آنتی اسکالانت دانلود رایگان مقاله10 اگه دوس داری php یاد بگیری همراه من باش